سلام عزیزدلم
بعد از سه سال دوباره اومدم برات بنویسم
با همان عشق و علاقه دیرین
چرا که تو بهترینی :
قسم به حضرت چشمت گناه خواهم کرد
حریم قلب تو را قبله گاه خواهم کرد
اگر چه بنده ی دل بودنم خطاست ولی
به حکم عشق ، تو را پادشاه خواهم کرد
اگر خطاست یا اشتباه بوسه من
تمام زندگی ام اشتباه خواهم کرد
دوباره هجرت خورشید اگر فرا برسد
به لطف صبر شبم را پگاه خواهم کرد
نمیکنم گله از هیچکس ولی یک شب
حسود را به خدا رو سیاه خواهم کرد
هزار بار به دوزخ اگر برند مرا
دوباره میکده را روبرو خواهم کرد
لبخند ماه ...ما را در سایت لبخند ماه دنبال میکنید
برچسب: سلاااااااااااام, نویسنده: بازدید: 42