هیــچ چیز دلنشین تر از این نیست که:
مدام نامت را صدا بزنم...
با یک علامت سؤال"؟"
و "تـــو" با حوصله جواب بدهی...
جـــــان دلـــــم !؟
ما را در سایت لبخند ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 18:53